Գրականության և Հայոց լեզվի հաշվետվություն (առաջին ուսումնական շրջան)

Անցավ այս ուսումնական տարվա առաջին շրջանը: Այն սկիզբ էր մեր ուսմանը 9-րդ դասարանում և Ավագ դպրոցում։ Այս շրջանը տևել էր չորս ամիս՝ սեպտեմբերից դեկտեմբեր։ Այդ ընթացքում մենք հասցրել ենք շատ բաներ անել գրականության և հայոց լեզվի դասերին։

Գրականություն

Գրականության դասերին կատարած բոլոր աշխատանքներն ու նախագծերը տեղադրված են իմ բլոգի Գրականություն բաժնում։ Մեր կարդացած ստեղծագործությունների բոլոր վերլուծությունները տեղադրված են Բացատրում եմ կարդացածս ենթաբաժնում։

Նախագծեր

Նախագծային բոլոր նյութերը տեղադրված են Նախագծեր բաժնում, իսկ նախագծային շաբաթների աշխատանքները՝ իրեց համապատասխան ենթաբաժիններում։ Ահա իմ կատարած նախագծերի փաթեթները.

Ռադիոնյութեր և կինոպոեզիա

Հայոց լեզու

Հայոց լեզվի դասերին և տանը կատարած բոլոր աշխատանքները տեղադրված են իմ բլոգի Հայոց լեզու բաժնում։ Մեր կատարած բոլոր քերականական վարժությունները տեղադրված են Գործնական քերականություն ենթաբաժնում։

Թարգմանություններ

Ունեմ լրացուցիչ և նախագծային շատ թարգմանություններ, որոնք տեղադրված են իմ բլոգի Թարգմանություններ բաժնում։

Ստեղծագործական աշխատանքներ

Լրացուցիչ պատումներ

Իմ մասնակցած ճամփորդությունների, իմ կարդացած գրքերի և այլ բաների մասին ես գրում եմ պատումներ, որոնք տեղադրված են իմ բլոգի տարբեր բաժիններում։ Ահա այդ պատումները.

One thought on “Գրականության և Հայոց լեզվի հաշվետվություն (առաջին ուսումնական շրջան)”

Leave a comment