Վահան Տերյան «Հուշերի երկրում»

Հուշերի երկրում

Կյանքը լռում է, աղմուկը մեռնում.
Մի անծանոթ ձեռք նուրբ մթնշաղում
Անցյալն ու ներկան իրար է խառնում,
Իմ սրտում ոսկե անձրև է մաղում:

Continue reading “Վահան Տերյան «Հուշերի երկրում»”

Վահան Տերյան «Երկու ուրվական»

Երկու ուրվական

Ես եմ, դու ես, ես ու դու
Գիշերում այս դյութական,
Մենք մենակ ենք,— ես ու դու
Ես էլ դու եմ՝ ես չըկամ…

Continue reading “Վահան Տերյան «Երկու ուրվական»”

Ուժ, տիեզերական ձգողության և ծանրության ուժ

Հարցեր

1. Ինչ է բնութագրում ուժը:

Ուժը բնութագրում է մարմինների փոխազդեցության քնակական չափը:

2. Որ ուժն է կոչվում 1 նյուտոն (1 Ն):

1 նյուտոն կոչվում է այն ուժը, որի ազդեցուրունը 1 կգ զանգվածով մարմնի վրա 1 վ-ում փոխվում է 1 մ/վ-ով:

Continue reading “Ուժ, տիեզերական ձգողության և ծանրության ուժ”

Задания к стиху «От Кареты до ракеты»

Прочитайте стих «От Кареты до ракеты» и выполните задания 2, 3, 4 и 5.

2. О какох видах транспорта говорится в стихотворении?

В стихотворении говорится а разных видах транспорта: корета, машина, корабль, пароход, электровоз, самолёт, ракета.

Continue reading “Задания к стиху «От Кареты до ракеты»”