Անգլերենի ու Ռուսերենի հաշվետվություն. I շրջան

Անցավ այս ուսումնական տարվա առաջին շրջանը: Այն տևել էր չորս ամիս: Այդ ընթացքում մենք հասցրել ենք շատ բաներ անել Անգլերենի և Ռուսերենի դասերի ընթացքում:

Այս տարի անգլերենից մի փոքր կաղում եմ, քանի որ իմ մոտ չի ստացվում միտքս անգլերեն արտահայտել: Ռուսերենի դասերին բավականին ակտիվ եմ: Կատարում եմ երկու առարկաների առաջադրանքներն ու նախագծերը:

Այս առարկաներին վերաբերվող բոլոր նյութերը տեղադրված են իմ բլոգի Անգլերեն և Ռուսերեն բաժիններում: Դրանք ունեն նաև մի քանի ենթաբաժիններ

Մաթեմատիկայի հաշվետվություն. I շրջան

Անցավ այս ուսումնական տարվա առաջին շրջանը: Այն տևեց չորս ամիս: Այդ ընթացքում մենք շատ բաներ արեցինք Հանրահաշվի և Երկրաչափության դասերին:

Այս տարի Հանրահաշվի դասերին սովորեցինք գծային հավասարումների համակարգերն ու հանրահաշվական կոտորակները: Իսկ Երկրաչափության դասերին սովորեցինք քառանկյուններն ու բազմանկյունները և ծանոթացանք տարածական պատկերներին:

Continue reading “Մաթեմատիկայի հաշվետվություն. I շրջան”