Ստուգատեսային շաբաթ․ աշխատանքների գնահատում

Նախագիծը

«Մաթեմատիկա առանց բանաձևերի» բաժինը բացել եմ անցյալ տարի, քանի որ 6-րդ դասարանում սկսեցինք անցնել այդ առարկան: Բաժինի այս տարվա ընդհանուր աշխատանքների և նախագծերի քանակը՝ 8-ն է.

Ինձ թվում է, որ ես բացթողումներ չունեմ: Ես կուզեի, որ հաջորդ նախագիծը կապ ունենա Ամանորի հետ: Իմ կարծիքով իմ կատարած աշխատանքի գնահատականը 10-ից 9-ն է:

Ածականի կրկնություն

Կրկնում ենք ածականը, ստուգում արած առաջադրանքները:

Լրացուցիչ կրթություն

Ընթերցի՛ր նախադասությունները, գտի՛ր՝ ածականներն ինչո՞վ են իրար նման, ինչպե՞ս են գործածվել: Մի քանի օրինակ էլ դու կավելացնես:

1. Քո փնտրած բարակները կողքի գրադարակում են:
2. Գեղեցիկով հիանում էր, կեղծավորից՝ խորշում:
3. Հաստատ որոշել եմ, որ արծաթյան եմ գնում:
4. Սևը մռայլ գույն է, բայց շատերն են սիրում:

Այս նախադասություններում ածականները գործածվում են գոյականի դերում:

Задания к тексту «Восстание Спартака»

Прочитать текст “Восстание Спартака”, стр 19-20.

Вопросы к тексту

1. Кто такой “Гладиатор”?

Гладиаторы были рабами. В Кализее они дрались друг с другом, с животными, для удавольствия манахов.

Continue reading “Задания к тексту «Восстание Спартака»”